Let op: Bestelling geplaatst na 18 Februari 17.00 uur worden pas na 25 Februari verwerkt.

Let op: Bestelling geplaatst na 18 Februari 17.00 uur worden pas na 25 Februari verwerkt.

Hi, waarmee kunnen wij je helpen?

Wij helpen je graag! We hebben voor jou alvast antwoord gegeven op de meest gestelde vragen. Zit jouw antwoord er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons via het contactformulier onderaan deze pagina.

Bestellen

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Wij raden je aan om je adres handmatig in te vullen in de checkout. Mocht het hierna nog niet lukken, dan raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Het is handig om hierbij een screenshot te sturen van de gehele checkout of de foutmelding.

We doen ons best om uitverkochte items zo snel mogelijk aan te vullen. Je kan je e-mailadres invoeren door op het envelopje naast de gewenste maat te klikken. Zo blijf je op de hoogte zodra dit product weer leverbaar is.

Het kan voorkomen dat je misschien in alle haast een foutje hebt gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres of dat de bevestigings e-mail in je spam terecht is gekomen. Nadat je een order geplaatst hebt wordt je doorverwezen naar de bevestigingspagina. In dit geval kan je er zeker van zijn dat je bestelling goed is doorgekomen en wij je bestelling momenteel aan het inpakken zijn. Mocht je niet worden doorverwezen naar de bevestigingspagina dan raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Het is hierbij handig om een screenshot mee te sturen van je bankafschrift of bevestigingspagina zodat onze klantenservice jou beter kan helpen.
Nadat je jouw bestelling hebt afgerond, wordt deze zo snel mogelijk gereed gemaakt voor verzending. Aangezien je bestelling al te ver in het verzendproces zit, is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen of annuleren. Indien je nog een ander artikel wenst te ontvangen, raden wij je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen. Indien je je bestelling niet meer wenst te ontvangen, raden wij je aan om de bestelling te retourneren.
Nadat je jouw bestelling volledig hebt afgerond, wordt deze zo snel mogelijk gereed gemaakt voor verzending. Aangezien je bestelling al te ver in het verzendproces zit, is het helaas niet meer mogelijk om het afleveradres te wijzigen. Als je bestelling wordt afgeleverd op het door jou opgegeven adres, zal je zelf je bestelling af moeten halen. Mocht het niet lukken om je bestelling op het opgegeven adres te leveren dan zal je een bericht van DHL (Nederland) of Bpost (België) ontvangen met verdere bezorg instructies.
Items in je winkelwagen worden niet gereserveerd. Daarnaast is het niet mogelijk om items te reserveren.
Shop jouw favoriete artikelen op onze webshop. Kies je maat en voeg de item(s) toe aan je winkelwagen. Heb je alles gevonden wat je wilt hebben? Ga dan naar je winkelwagen en controleer of de maten en aantallen kloppen. Is alles correct? Klik dan op ”Ik ga bestellen”. Bij het afrekenen kun je je persoonlijke gegevens invullen. Als je al een account hebt en bent ingelogd dan worden deze gegevens automatisch ingevuld. Controleer deze gegevens wel voordat je verder gaat naar de verzendmethode. Bij de verzendmethode kun je ervoor kiezen om je bestelling thuis te laten bezorgen. In Nederland is het ook mogelijk om je pakket bij een DHL servicepunt te laten bezorgen. Als laatste kies je de betaalmethode en rond je de bestelling af. Na het afronden van je bestelling ontvang je een bevestiging op het doorgegeven e-mailadres.
Onderaan de webshop bij “Blijf op de hoogte” kun je je e-mailadres invoeren om onze nieuwsbrieven te ontvangen. Wees de eerste die hoort over onze nieuwe collectie, cute lookbooks, sales, kortingen en meer!
Voor alle artikelen geldt een garantietermijn van 60 dagen. Mocht een artikel binnen deze periode beschadigd zijn neem dan direct contact op met onze klantenservice. Vergeet niet om een foto van de klacht mee te sturen. Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

Betalen

In Nederland kan je de volgende betalingsmogelijkheden gebruiken:

  • Credit Card (American Express, Visa, Maestro & Mastercard)
  • iDEAL
  • PayPal
Een kortingscode kun je bij de betaalpagina toepassen. De kortingscode voer je bij “Pas kortingscode toe” in. Per bestelling kun je één kortingscode gebruiken.

De manier waarop jij jouw terugbetaling ontvangt is afhankelijk van de betaalmethode die jij gekozen hebt.

Zodra ons distributiecentrum jouw retour heeft ontvangen ontvang je binnen 10 werkdagen een terugbetaling. Je ontvangt een terugbetaling via de oorspronkelijke betaalmethode.

Bezorging

Het leveren van een pakketje kan 2 tot 3 werkdagen duren, hierin zijn wij afhankelijk van de gekozen vervoerder. Indien de bestelling voor 17.00 uur gedaan is zal deze dezelfde dag nog aan de vervoerder worden mee gegeven. De verzendkosten bedragen €6,10 en worden gelijk automatisch in het winkelmandje verrekend

Indien er is iets mis gegaan met je bestelling is het belangrijk om direct contact op te nemen met onze klantenservice. Op deze manier kunnen wij zo snel mogelijk hulp bieden. 

Zodra jouw pakket is verzonden ontvang je een e-mail van ons met daarin een Track & Trace. Hier kan je de status van de zending inzien en kan je (indien mogelijk) de bezorger verdere instructie geven over jouw levering.

Staat je vraag er niet tussen?

Neem contact op via onderstaand formulier