Dit kan verschillende oorzaken hebben. Wij raden je aan om je adres handmatig in te vullen in de checkout. Mocht het hierna nog niet lukken, dan raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Het is handig om hierbij een screenshot te sturen van de gehele checkout of de foutmelding.
We doen ons best om uitverkochte items zo snel mogelijk aan te vullen. Je kan je e-mailadres invoeren door op het envelopje naast de gewenste maat te klikken. Zo blijf je op de hoogte zodra dit product weer leverbaar is.
In Nederland kan je de volgende betalingsmogelijkheden gebruiken:
De manier waarop jij jouw terugbetaling ontvangt is afhankelijk van de betaalmethode die jij gekozen hebt.
Zodra ons distributiecentrum jouw retour heeft ontvangen ontvang je binnen 10 werkdagen een terugbetaling. Je ontvangt een terugbetaling via de oorspronkelijke betaalmethode.
Het leveren van een pakketje kan 2 tot 3 werkdagen duren, hierin zijn wij afhankelijk van de gekozen vervoerder. Indien de bestelling voor 17.00 uur gedaan is zal deze dezelfde dag nog aan de vervoerder worden mee gegeven. De verzendkosten bedragen €6,10 en worden gelijk automatisch in het winkelmandje verrekend
Indien er is iets mis gegaan met je bestelling is het belangrijk om direct contact op te nemen met onze klantenservice. Op deze manier kunnen wij zo snel mogelijk hulp bieden.